Unibail opwaardeert naam Leidsenhage in 'Mall of the Netherlands'

Unibail Leidsenhage

 

7 juni 2016

Winkelcentrum Leidsenhage in Zuid-Holland krijgt een nieuwe naam. Na de uitbreiding en verbouwing zal het winkelcentrum in 2019 verdergaan als ‘Mall of the Netherlands’. Deze nieuwe naam weerspiegelt volgens eigenaar Unibail-Rodamco het ambitieniveau en het unieke en internationale karakter van het grootste, meest servicegerichte en vernieuwende winkelcentrum van Nederland. 

“De huidige naam Leidsenhage is regionaal zeer bekend, maar een vernieuwing op deze schaal vraagt om een nieuwe naam die landelijk en zelfs internationaal aanspreekt. We trekken immers ook bijzondere winkeliers en internationale retailformules aan. Bovendien is de gekozen naam in lijn met andere grootschalige en bijzondere projecten van onze hand, waaronder de zeer succesvolle Mall of Scandinavia in Stockholm (meer dan 8 miljoen bezoekers in de eerste zeven maanden na opening) en de Mall of Europe die in Brussel wordt gerealiseerd”, aldus Otto Ambagtsheer, regional managing director Benelux van Unibail-Rodamco, eigenaar en initiatiefnemer van de herontwikkeling.

De Mall of the Netherlands ondergaat momenteel een uitgebreide transformatie, waarbij wordt ingespeeld op alle actuele trends en ontwikkelingen in de retail. Het wordt een volledig overdekt winkelcentrum van 116.000m² met een viersterren serviceniveau waar een dagje uit centraal staat. Compleet anders dan de andere winkelcentra in Nederland, mede door de komst van flagshipstores waarin retailers de beleving van hun merk centraal stellen, de hoogwaardige architectuur, onderscheidende horecagelegenheden, een designer gallery voor de hipste merken, bijzondere (merk)evenementen, een grote bioscoop en de aanwezigheid van een naastgelegen park met waterpartij.

Klik HIER voor de complete factsheet.

 

Bron: www.vastgoedjournaal.nl